Mom047 şüpheli durumun yoksa yaptırmamıştır. Bende yaptırmadım. Kan tahlillerimi yaptırırken açlık şekerime, kendi doktoruma giderkende yemekten 2 saat sonraya ayarlıyorum tokluk şekerime kan alarak baktırıyorum. Şu an 2 şer kere bakıldı. Ay sonu bir daha yaptırıcam sonra bitti şeker yüklemesiz şekerimi kontrol etmiş olacağız. Her şeyim normal çıkıyor şükür sadece önlem için bakıyor doktorum. 29+5 oldum. 🙏😊