Nasippp çatı muayenesi olmadım canım bu 2 hamileliğim ilkinde de olmamıştım bunda gerek olmuyormuş zaten 2lerde sancım 1 haftadan fazla ara ara vuruyo du yalancı sancılar adet sancısı gibi geçiyordu bugün sancım yok gibi bişe cok az oldu ama nişanım geldi çok az pembe bi sıvı bakalım bekliycem oğlumdada nişandan sonra ağrı başlamıştı bunda ne olur bilmem ılık bi duş alıp dinlenecem bakalım yarın kontrol gidecem bazen sancı da olmuyo bu ikinci olunca ildeki gibi olmayabilir