Didem34 Kızlar 37+0 olduk an itibariyle bugün peceteye hafif katılıkta ama rengi sarı yapıskanlı gibi bi akıntı geldi. Nişan olabilir mi? İnternette sarı falanda olabiliyor diyor acaba nişn mı yoksa mantar tarzı bissy mi acaba😟
Didem34 Heein valla koku normal gibiydi yani ağır bir kokusu yoktu normal akıntı kokusu gibi 1-2 kez geldi öyle sonra kesildi🙁