Dilekcnkn Aszey2012 benim o haftalarda gözüktü canım 1 hafta sonra bebek bir hafta sonrada kalp atışı ama benim haftamla gayet uyumluydu senin geç döllenme olabilir veya haftanla uyumlu olabilir buna doktor karar verir ☺️
e_doga Aszey2012 benim 4+3 görünmüştü ama doktorum zayıf olduğum için rahat göründüğünü söyledi yani görünmeyedebilirdi .. görünmezse telaş etmeyin ilerleyen haftalarda görünür inşallah
Emosss35 Aszey2012 5+2 keseyi 6+4 te ise hem bebegi gordum hemde kalp atisini duydum 4 haftalik 5461 beta olmasina ragmen dokrorum endise etmemem icin gozekmezse diye 1 hafta beklememi soylemisti 5 haftada gittim iste
z-sahin25 @Aszey2012 görüneceğini sanmıyorum canım benim o haftalarda görünmeöişti kese 5+4 te göründü ama tabi belli olmaz belki senin kesen görünür
Dilekcnkn Aszey2012 inşallah yoktur tam uyumludur bir keseni görde hayırlısıyla bebeğini görmeyi kalp atışını dinlemeyi kucağına almayı nasip etsin rabbim ☺️
Destinaa Aszey2012 geç döllenme değilse görünebilir benim 4+4 te kese göründü 5+6 da kalp atışı görüldü