Yaa gerçekten ne zaman vazgeçeceksiniz bebek kilosu yarıştırmaktan. Bıktım böyle postlar görmeye bebeğinizin kilosu kendinize özel olsun bi gerilik bi problem olsa zaten doktorunuz söyleyecektir. Bebeğinin kilosu çok diye gururlanan anne klişesi var bide. Diğeri de öte taraftan benimki niye bu kadar zayıf diye üzülsün.. Bebekler iri olunca çok sağlıklı olmuyor bunun bilincinde misiniz? Bi kendinize gelin artık