Serrax 2melegim ben de 36+6 yım 29 mart sezaryen günüm inşallah. Son günler hem çok hızlı geçiyor hem hiç geçmiyor🙈
Serrax E-G-C neden biraz erken sezaryene alıyor canım doktor? Gelişimi önde diye mi? Bizimki de 1 hafta önde de 38+3 te alacak. Şu an 36+6 yız sabah kontrol var acaba öne çeker mi tarihi
E-G-C Serrax yani zaten skolyozum olduğu için zorunlu sezaryen olacaktım gelişimi de hep 2 3 hafta önde olduğu için doktorum 37+6ya gün verdi zaten 39 40 ile uyumlu gelişimi 38 haftamız dolmuş olacak bi sorun olmaz dedi canım.
zerana Didem34 o bende haftalardır var :D hiç sorun mudur diye düşünmedim: D bebek sağlıklı olduğuna göre normal bi akıntı işte
EceveDenizinAnnesi 150_gelartik ben de 37yi bekliyorum bütün dualarımla. Erken doğum riskim var. 37yi tamamlamak en büyük dileğim 🙏
150_gelartik EceveDenizinAnnesi dinlenin bol bol. Hayırlısı ile zamanda alalım bebeklerimizi kucağımıza