Mutlumandalina Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim doğum şekli net olarak belli olma durumu oluyor mu doktorum son ana kadar kesin birşey diyemeyiz dedim ama ben çok merak etmeye başladım
ozlemak42 Mutlumandalina benim bebeğim donmedi kurbağa pozisyonundaydi son ana kadar beklemek istedik ama nts de sancım çıktı belimede ağrı girince makat doğum olacaktı mecburen acil sezeryana aldı son ana kadar bebegin donmesine ve kilosuna gore değişiyor ve tabi senin kan degerlerin tasidigin hastalıklar enfeksiyon bunlar dogumun sekline etkili seyler
mlkkk Mutlumandalina çatı muayenesi yapıldı mı çatınız uygunsa ve bebeğin baş çevresi uygunsa normal doğum olur veya sezeryan olması için sebepler varsa bunlarda önceden bilinir
Mutlumandalina mlkkk cuma günü kontrolüm olacak ama hiç çatı muanesi falan demedi henüz hiç nstyede bağlanmadım belki bu gittiğimde biraz daha netlik kazanır