Mothersgirl Arlex şu an 26+1 iz. Şimdiye kadar 5 kilo aldım. Bakalım bundan sonra başlayacak asıl kilo almalar
Selinnur Ben 5 aya kadar sürekli istifar ettim sonrasında azaldı ama hiç bitmedi 😀 buna ragmen 38-5 16 kilo aldım
Filizaybars Selinnur bende 26 haftalığım hala mide bulantısı ilaçlarıyla ayakta duruyorum yediğimi çıkarıyorum ama 9 kilo aldım 🙄
Selinnur Filizaybars benimde miğde ekşimem gecmedi doğumuma bı hafta var naneli salızı çıkaramıyorum bastırıyor arada miğde yanmasıda var tabi
Cevirmenannee Arlex ilk 4 ay hiç almadım sonradan 5.-7. ay arası aldım sonra yine almadım şuan 8.ayın içindeyim almıyorum 🤷🏻♀️😂
MucizeAnnesii Arlex 6. Aya kadar 1.5 kilo almıştım. 6 ve 7 . Aylarda 1.5 daha aldım . Şuan 29 oldum 8 e girmek üzereyim toplam 3 kilo aldım son iki ay kaç olur bilemem yiyorum çünkü bebek alsın diye 😀
MucizeAnnesii Arlex normal devam ettim iştah artışım olmadı bulantıda olmadı 😀 aşerme zaten hiç yok 😀 sıkıcı bir hamileyim 😀
Merve50 Arlex canım benim 4. Ayıma kadar bulantı ile geçti hiç bişey yiyemedim 🤦🏻♀️ Kilo vermedim ama almadım da 😂 yeni yeni iştahım açıldı
Merve50 Arlex yok canım dışarıdan alınan şeylerde midem cayır cayır yanıyor istesemde yiyemiyorum 😂😢🤦🏻♀️