Smyrayldrm Bhjjjjjj ınslh cnm ıcımı ferah tutuyrm ınslh alahım nasip etsın saglıkla kız evladı cok farklı bır duygu 🙏🙏🤲
Bhjjjjjj Smyrayldrm öle tabi Rabbime şükür bana da 2. Kez tattıryor isteyen herkese hayrlısyla versin inşallah
Emirle Smyrayldrm kız bebek büyütmek çok sakin geçiyo bnm kızım çok uysal bi bebekdi oğlum oldu doğduğu günden beri eziyeti bitmedi siz 2 tane erkek büyütmüşsünüz inşallah nasip olurda o güzelliği tadarsınız 😊🤲
rukiyyee Smyrayldrm çok geçmiş oldun rabbim gönlünüzdekini hayırlısıyla sağlıkla basip ederi inşallah 🤲🏻 kız bebek için aliimran suresi 36. ayeti okuyun hamile kaldığınız öğrendiğiniz andan itibaren sürekli okuyun ben sürekli okudum her namazdan sonra ne bilim normal otururken birden aklıma geliyodu elimi karnıma koyup okuyordum ne zaman aklıma gelse okudum sürekli rabbim sizede hayırlısıyla sağlıkla nasip eder inşallah
Masal27 Hlmdmr ben 3. Bebegimi bekliyorum isteyerek oldu cinsiyet konumuz biraz karışık bizim doktorumuz önce kıza benzetti sonra erkek dedi bi ay sonra tekrar kız dedi ne gelecek bizde bilmiyoruz 1 ay aralıkla bu kadar degiştti cinsiyet 😊😊
rukiyyee Smyrayldrm hatta bebek düşünmeye başladığınız andan itibaren okuyun https://resimyukle.io/b92v7TmGDt.i
Smyrayldrm rukiyyee cnm ben bu beebegım de okudum bunu meryem suresinde okudum 40 gunluk olmadan suyunu ıctm sureklı ali İmran sureside okudum hep bıde meryem suresinin arpcasını gogsumde tasıdım cokk tskler bu bılgın ıcın cok sagol ❤️ 🙏🤲
rukiyyee Smyrayldrm rica ederim canım rabbim inşallah tekrar hatırlısıyla sağlıkla nasip eder inşallah 🤲🏻🤲🏻
Smyrayldrm rukiyyee ınslh cnm tekrar hamıle kalırsam ınslh gene okuyacağım allahım saglıklı bir kız evladı nasıp etsın bana ınslh 🙏🤲
FasulyeveAnnesi3 Hlmdmr benim 1i 10 diğeri 5 yaşında iki oğlum var belki bide kızımız olur umuduyla yaptık hayırlısı artık henüz belli değil cinsiyeti sağlıklı olsun bişey istemiyorum ama insanın bi tarafı kız olsa fena olmaz diyo bide kız sevgisi tadalım Allah nasip ederse
Hilalylmz58 32 yasindym 12 ve 10 yaslrinda kizim var 25 haftalik hamileyim iateyerek oldu cok sukur rabbim nasip etti bu bebisimde kiz :)