Allah yardimcimiz olsun hepimizin, benimde placentam asagida neredeyse bir haftadir hastanedeyim sadece tuvalete kalkip birazda dolaniyorum coksukur kanamam yok artik ama dinlemem gerekiyormus. Ani kanamada hastanede olmam lazim. Eve cikmak istiyorum insaAllah bisey olmaz