Nzlzns Merhaba kizlar 9 haftalık hamileyim arada karnıma kramp giriyor çok nadir ama bide karnımın gerildiğini hissediyorum korkuyorum acaba bişey oldumu diye bugün hapşurdum sol tarafıma kramp girdi canım acıdı ama çabuk gecti normal mi yaşayan var mı
Ozge0200 Nzlzns normal canım bende de hep oluyordu şimdi daha rahatım 17 haftalığım biraz ilerleyince daha rahat oluyor tabi gaz sıkıntısı hiç geçmiyor 😁 korkma canım
Tugba-55 Nzlzns çok normal canım ben 12. Haftayım sağdan sola dönerken bile kasığım da kısa süreli bir sancı hissediyorum bebiş kendine yer yapıyor büyüdükçe normalmiş
Hafsamy6129 Bende şey sormak istiyorum 17 haftalık gebeyim böyle şort üstü yattığım zaman biryere toplanma oluyo sürekli sert bi şekilde böyle durum yaşayan varmı acaba
Dilekcnkn Nzlzns bende 9 haftalık hamileyim ve o birden giren krapmlar başladı bazen korkuyorum birde karnımda iyice şiş gazdan ama afedersin lavaboya gittiğimde de birşey olmuyor öyle kıvranıyorum 🤷♀️
Tugba-55 Dilekcnkn ben o haftalar da yaşadığım gaz problemini ayağımın altına yastık koyup kaldırdım 15 dk uzanarak atlattım sonra biraz rahatlıyorsun
Dilekcnkn Nzlzns kramp neden giriyor bilmiyorum belki gazdan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum ben 🤔
Eslemoyku Dilekcnkn gazdan da olabilir bebegin büyümesinden rahmin genişlemesinden de olabilir bende yaşamıştım doktorum öyle demişti
Dilekcnkn Tugba-55 bende uzanıyorum genelde çoğu zaman ama evde çocuklar var sürekli uyku halide olamıyorum malesef
Kucukkedi Nzlzns ya o haftalarda hapşurmak tam işkenceydi, hapşurucagınız zaman ayaklarınızı karnınıza dogru çekip hapşurun. Haşpurunca benim kasıklarıma kramp giriyordu o haftalarda
Nzlzns Kucukkedi bende ilk oldu o yüzden korktum abaca normal mi diye sormak istedim teşekkür ederim 🥰🤲