Rabis01 Merhaba kizlar 23+6da kontrolumuz var 1aydir gitmiyoruz cok merak ediyorum kilosunu fikir olsun diye sizede danismak istedim sizinkiler 23+6 da yada 24.haftada kac gramlardi
Gamzeee89 Rabis01 bende Bayadır gitmiyordum kontrole 25+2 haftalığız dün gittim 1 kilo olmuş bebiş im 💙
Gamzeee89 noktaninannesi ewet bende öyle düşündüm ama dün yükleme yapıldı normal çıktı testlerim sorun yok dedi doktor
Ekvatoral Leylim 24+5 de benim 783 dü haftasıyla uyumlu demişti. Boyu ne kadardı boy bilgisi de veriyor mu doktorunuz
1pearl 23 haftada 700grmdı şu an 27yim cuma gidicektm eşim covid oldu 28e kaldık bende çok merak ediyordum ama haftaya kaldı 😢
Giz3ww Birfincanlatte hayır gayet iyi olması gereken gelişimi haftasına göre sonra birden kilo alıyor 😊
Begumunannesi Rabis01 23+5 te gitmiştim kontrole 563 gramdı bebeğim burda yazılanları okuyunca benim bebeğim küçükmü die hissettim 😬
Lololiya Bende 25 + 3 de gittim yani dün 984 gr dr çok fazla dedi şeker olabilir dedi vuma sabahı tahlilleri yaptırıcam inşallah bi sıkıntı çıkmaz herşeyin fazlasıda zarar😞
Gamzeee89 Lololiya bende dün gittim şeker yüklemesi yapıldı 25+2 haftalığız 1 kilo dedi doktor fazla diye bişey demedi şeker sonucumda temiz çıktı şükür ama burda yorumları okuyunca fazla gibi geldi banada 🙄
celikbebeklerr Lololiya 25+3te gittim canim 992 gram cikti bebeğim, aclik tokluk sekerime bakıldı normal cikti. Korkma bence her bebek farklidir, yasitlarindan biraz daha uzun tombik vs olabilir:)
Zeynepyrdnkl 25+6 950 Gramdı şuan 27+3 kaç olmuştur bilmiyorum doktor normal demişti ama yorumlara bakınca az gibi geldi kilosu 🥺