Elifozbeyaksan şuan bebeğimi emziriyorum saat 06:37 hiç ağrım yok açıp bakmasam arada karnıma sezaryan olduğumu anlamam kuş gibi kısacık bir zamanda doğurup çıkıyorsun hiç korkcak bir şey yok ben gülerek girdim gülerek çıktım. Burda anestezi etkisiyle ağrısı olanları vs duymuştum bende hiç bir ağrı kalmadı, boynum belim yada sırtım ağrımıyor hiç bir acı duymadım ☺️☺️ bak gerçekten korkmana değeecek hiç bir şey yokmuş keşke şuan nasıl bir modda olduğumu atabilsem seni rahatlatabilmek için ama doğumdan iki gün sonra koltukta bağdaş kurarak bebeğimi emzirdim her hareketi yapıyorum ameliyat zaten kısacık bir şey ben doğdunu ağlamasından anladım ameliyat başlamadı sandım . Sana tavsiyem ameliyat masasına yatırıyorlar seni tepende bi ışık olacak tavana bakma sola sağa yada yanında bir ebe hemşire varsa ona bak ama tavana ve o ışığa bakma bu dediğimi hatırla bak. Neden dersen beni burda biri uyarmıştı ben masaya yattım kafamı bi ışığa kaldırdım ki göbeğimi gördüm 😂 daha hiç bir şey başlamamıştı allahtan oraya bakarsan her şeyi görürsün bu sefer hissetmediğin anlamadığın halde gerilirsin yani asla tependeki ışığa bakmıyorsun nasıl doğurduğunu anlamıcaksın şuan bi haftalığız her işimi kendin yapıyorum çok mutluyum 😘❤️