Nursel67 ilk gebeligimde bana da öyle soledi ve sezeryan günü almıştık.fakat gün gelmeden savcıyla hastaneye yatış.ve yumuşama olmuş 3 cm açıklık bu sefer normal doğuma sıkıntı yok dediler ve okadar hızlı ilerledi ki dogumum gerçekleşti şükür. Şimdi ikinciye hamileyim.bugun çatı muayenesi oldum 37 haftamdaym.ve yumuşama varmış eli kulagindadir dedi.rabbim herkesin yardımcısı olsn