Çok güzel doğum hikayesi yazmak isterdim hayal ettiğim gibi olmadi pazar gece 11 de nişanım geldi sancim başladı hemen hastaneye gittim hemn nst ye bağladılar 1 cm acikligim vardı sabah 7 buçukta 7 cm açılmam oldu epidural yapılsın istedim epidural yapıldı odaya geldim ama kizim o anda eşini koparmış kalbi durdu acil sezeryan alındım hemn bayıltilar bebeğimi alıp kuveze attılar şuan 3 gündür kuvezde durumu Iyi çok şükür ama çok korktum doktorumun dikkati sayesinde ve pratik olması sayesinde kurtulduk dua edin kizim için Rabbim sizleride evlatlariniza kavuştursun sağlıkla 🤗