Guzel anneler bir kac kez araara kasiklarima bi agrı giriyo bir süre devam ediyo ama geciyo şuan 33 haftaligiz 30. Haftadaykende aynisi olmustu nstye baglandim sancilar cok minik cikti doktorum igne yapip antibiyotik verdi ultrasonda baktiginda erken dogum riski gormuyorum dedi ama bugun yine ayni agrilar bunu yasayan oldumu