Emosss35 Aynuribo bende de kanama alani olmustu coraspirini bitaktirdi ama direk kan sulandirici igneye baslatti onu kesin sor
Emosss35 Aynuribo Bende kanda pihtilasma vardi gittigim doktorum coraspirin kani sulandirarak etki saglar igne ise yag dokusuna enjente edilir pihtilasmayi engeller dedi onuda kullanmasam dusukle sonuclaniyor
Ysmn029 Busbushatun tüp bebek tedavisi hakkında bir fikrim ve bilgim yok ama corasprin ve iğne kullanıyorum doktorum ikisini aynı anda kullanmak kanamaya sebeb olabilir , böyle bişey olursa haber ver corasprini bırakacağız dedi
Aynuribo Emosss35 Bende kanda pıhtılaşma olmadı tup bebek olduğu için düşük tehlikem var o yüzden kullanıyordum coraspirin kanama olunca bırakmak zorunda kaldım
Emosss35 tugba9293 gebelik oncesi coraspirin kullandim 3 ay süreyle sonrada gebeligimi ogrendim doktora gidecegim gun lekelenmem geldi doktorum baktiginda kanama alani vardi kesenin yaninda o sebeple igneye baslatti ama ilerleyen gebelik haftalarinda kanama gorulmezse coraspirin ve igne ayni anda kullaniliyormus
naz_tugce Aynuribo amin hep duamdır olmayan isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın
Kub-46 Benimde kan pıhtılaşması çıktı 6+5 haftalık hamileyim aynı anda hem iğne hem coraspin kullandım pembe lekeler geldi şimdi coraspini kestik igneye devam ediyoruz ama yinede ara ara lekenmelerim oluyor pazartesi kontrolum var bakalım ne dicek Dr.