emineveminigi Parsbebiko bende Aral hocanın hastasıyım ama kliniğine gidiyorum, hemşiresi kovid için hastanenin ekstra ücret talep edeceklerini söyleyince şaşırmıştım açıkçası umarım bendende istemezler 🙏🏼
Parsbebiko emineveminigi bende kliniğine gidiyorum hastane almadı benden 🤷🤷kovit testinin yanında anestezi uzmanida başka kan tahlilleri istedi onlardan da ücret alinmadi
emineveminigi Myamya ben anlaşma yapmayı düşünmüyorum doğum öncesi gebe çekimi dogumdan sonra yenidoğan cekimi planlıyorum hastanede çektikleri 10 poz anı olur diye düşündüm teşekkür ederim yinede❣️