Selam herkese, benim de son adet 1 Şubat.Bugün kontrolüm vardı kese ve içinde yolk kesesi var dedi doktor.Önümüzde ki 2 hafta içinde duymayı bekleyeceğiz dedi.6+2 de kesenin 11 e çıkması gerekirken benimki 9.Sizde durumlar ne? Beni de bu endişelendirdi