Matmazel94 Merhaba kızlar aranızda başakşehir çam sakura hastanesine gitmiş veya doğum yapmış olanlar var mı ? Memnun musunuz bir sıkıntı yaşadınız mı ?
yavrukom Matmazel94 şuanda orada takipliym ve memnunum bu şekilde devam ederse orada doğum düşünüyorum
Beyzan Matmazel94 forumda arama kısmına yazın mutlaka ben başka şehirdeyim ama sürekli o hastane ile ilgili başlık adiliyir baya da giden var sanırım o eski başlıklar da fikir verir size
Civcivcikannesi Yengem yapti. Bende orda yapicam. Cok memnun. Yattigin odada doguruyorsun dogumhaneye goturme gibi bi sorun yok