Yagmur0707 Merhaba kızlar 🙋🏻♀️ 27+4 deyim iki gündür acayip bi vajina ağrısı yürürken batma şikayetim var bu durumu yaşayan var mı neden olur acaba??
Tospikkkkk Yagmur0707 canım benim ilk gebeligimde vardı ve enfeksiyon çıkmıştı 2 gün hastanede yattım ve hala o ağrı kaldı hamileligimden bide hala enfeksiyonum var
Melek- Yagmur0707 o şikayetlerle gittim idrar yolu enfeksiyonumun olduğunu öğrendim isterseniz bir idare tahlili yaptırın
Eda319 Yagmur0707 Benimde o haftalarda oluyordu. Doktor bebek büyüdüğü için baskı yapıyor dedi. Belki seninkide ondan okuyordu canım
Birfincanlatte Yagmur0707 rahimde kısalmada olabilir enfeksiyon da bence ihmal etmeyin acil de gidin ikiside düşük riski allah korusun
Melek- Yagmur0707 ilk fırsatta, ben işe giderken sokaktan döndüm çok kötü bıçak saplanıyor gibi oldu, hatta ben doğuruyorum sandım:) doktorun verdiği ilaçtan sonra geçti hemen o acı
Melek- 3prensesannesiii hayır magnezyum zaten kullanıyordum toz antibiyotik verdi 3 gün ara ile içilenlerden 2 tane kullandım
Melek- 3prensesannesiii eğer magnezyum takviyeniz yetersiz geliyorsa günde bir muz ve bir şade maden suyu ile destekleyebilirsiniz, kasılmaların arttığında öyle yapıyorum işe yarıyor
-mercimek- Yagmur0707 benim ikinci kez oluyor ya. Yürüyemiyorum resmen adım atamıyorum ama sadece tek taraf
ebru23 Yagmur0707 bendede bi sanci vardi esnerken bile batma vardi idrar testinde sistit cikti. Ilac verdi bakalim bekliyorum. 2 gebeligim ilkinde hic yasamadim bu bebek beni cok yorucak galiba mide bulantisi 2 kat daha sitdetli 9+4 olduk