Esnnaydnn Krmnn gözde demirezen yada murat hoşgören iyi ilk simge faydalıya gittim hiç memnun kalmadım tavsiye etmiyorum
16Hatice Esnnaydnn çok haklısınız valla ben d ilk Simgeye gittim ağzından cımbızla laf aldım resmen şimdi Gözde’ye gidiyorum Doğumu orada mı düşünüyorsunuz benim hiç bilgim yok nasıl acaba Doğum konusunda
Krmnn Esnnaydnn ya çok teşekkür ederim ben de özel hastaneye gidiyorum ama doğum ücreti çok fazla olduğu için şehir hastanesine geçmeyi düşünüyorum da