Aysebulutt https://imgyukle.com/i/Nv2GK1 https://imgyukle.com/i/Nv2DHA Sizce gebelik varmı 2 gün adetim gecikti
Mgokkilicc Aysebulutt eğer sen gorebiliyorsan biraz bekle netleşir benim testim nerdeyse negatif çıkmıştı ben gördüm eşim inanmadi biraz zaman geçti baya belli bir çizgi oldu
Beyzan Aysebulutt ben göremedim malesef 2 gün gecikmeye biraz da olsa net olması gerekirdi. Ben yaşamadım ama burda geç döllenme olan çok anne var inşallah öyle bir durumdur. Allah en hayırli zamanda sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🌸