Zynp30 Merhaba arkadaşlar ilk hamileligim normal doğum oldu. Şuan 2. Hamileliğim ve normal mi doğum etsem sezeryanmi karar veremedim fikir verirmisiniz
Bnselz Zynp30 benimde 2. Bir kere normal oldu bence bir aksilik cıkmazssa normal doğurman daha iyi olur.bir ark normal doğum üstüne sezeryan yaptı. Bir hafta acillerde ağrı kesicilerle durdu. İnsallah 2. De normal olur die dua ediyorum ben🙏🏻