Hilalhilalhilal_12 Hanımlar yufkam vardı sigara böreği gibi sardım içine peynir koydum sosuna soda ve sıvıyağ ile yapmıştım sonra dondurucuya attım misafir gelirse çıkarırım diye direk buzluktan çıkarıp yumurta sarısı sürüp fırına versem kuru olur mu o aklıma geldi ??
zeynepylmz Hilalhilalhilal_12 evet buzluktan çıkartıp 5-10 dk bekletin üstüne yumurta sarısını hemen sürmeyin donar çünkü sonra fırına atabilirsiniz
bambam_betty Hilalhilalhilal_12 ben bugünün çözülmesini beklemeden direk yumurta sürüp atıyorum fırına.
kukiveannesi Hilalhilalhilal_12 ben sıvıyağ ile ya da tereyağı ile birlikte yumurta sürüyorum buzluk böreğine özellikle tereyağı ve yumrta ile güzel oluyor
Sedanindenizi Hilalhilalhilal_12 Yumurta sut ve sivi yagi karistirip surun uzerlerine daha yumusak oluyor o sekilde. Sadece yumurta surunce kuru oluyor denemiştim. Afiyet olsun
Lulemom Ben direk suyun altına tutup ıslatıyorum önce. Çıtır olmasını sağlıyo. Sonra ne süreceksem sürüp pişiriyorum