Dilanars07 kimsenin dogum hikayesini dinleme canım herkes bir degil acı eşiği aynı degil 12 saat sancı çekip sezeryana gidende var ambulansta doguran da var hele görümce elti hiç dinleme sezeryan olunca gelip o mu bakacak mış sana ben dogumumu yaptım bebeğimin herşeyin i kendim hallettim dogurana kadar cekiyon ondan sonra eski haline dönüyon tabi sana turp gibi sapasağlam ayakta duracan diye bişey söylemiyorum ama asla sezeryan gibi degil