Espbulut sırtına bir şal ve ayaklarına çorap ekleyebilirsin tatlım sezeryan sonrası üşüme olabiliyormuş..bu arada çamaşır tek kullanımlık var e bebekte falan öneririm..ped de normali yeterli gelmez depenth diye bi marka varya onu öneriyorlar benim 1. De hastanede vermişti ama 2. De alcam ondan şoklarda varmış..bu arada süt sağma makinası fln hastanelerde oluyor gerek yok bence..banyo havlusuyüz havlusu falan alabilirsin..