zumrasongul benim kızım da 4 buçuk yaşında 2-3 haftaya Doğum var, evde anneannesi babaannesi ve dedesi olacak , şimdiden kardeşini hastaneye almak için gideceğiz ve 1 veya 2 gün evde olmayacağız kardeşini alıp geleceğiz, sende ister okuluna git ister bizi evde bekle oyun oyna dedim. Kendisi nasıl isterse öyle olacak. Alıştırdım şimdiden. İstersen kokumun sindiği hırkamla yatabilirsin dedim beni yanında hissedersin. İsterim dedi. Bakalım inşallah güzel güzel atlatacağız. Küçük büyük demeyin konuşun anlatın benim gibi hırka vb birşeyinizi de bırakın uyurken koklasın rahatlar.bir de hastanedeyken sık sık görüntülü arayıp kızımla konuşacağım iyi geceler diyeceğim günün nasıl geçti diyeceğim, 5 dakika bile olsa .