zumrasongul benim kızım da 3 yaşında ve geçenlerde nst ye bağlanırken ilk kez yanımda götürdüm. keşke götürmeseymişim. çok etkilendi. beni böyle kablolara bağlı görünce ve çıkan kalp atışı seslerinden :) yanıma gel elimi tut diyorum. hem babasının elini tutuyor, hem yanıma gelmek istiyor ama korkudan gelemiyor. zaten küçücük olan ağzı ve burnu iyice küçüldü 😅 doktordan çıkarken “anne sakın bi daha doktor yapma” diyor 😂 yani bir daha doktora gitme. doğumda annem ilgilenecek ama benim de aklım elbette ki onda kalacak. hiç ayrı kalmadık çünkü. ama çocukların algıları farklı ve bizim gibi değil. güzel güzel oyalandıkları sürece olumsuz etkilenmeyeceklerdir yokluğumuzdan. dönüşteki mutluluğu düşünüp rahat olmak gerek de işte ona da güç lazım 🤗 bakalım neler yaşıcaz