Ben denedim de pek faydası olmadı yumurta kalitesini artırmak için iyi beslenmek çok önemliymiş ben harvard üreme diyetinden yola çıkılarak yapılan doğurganlığı arttıran bi yiyecek buldum g-besin diye ondan aldım günde 3 defa onu yiyorum hamile kalan, tüp bebek sürecinde amh değeri artan çok insan olmuş bende faydası olucağını düşünüyorum