mlkkk busden bebeğe direk gitmiyor şeker oranı azala olduğu için sizin için zararlı abartmadıkça herşeyi yeyip için önce kendiniz için yediklerinize dikkat edin çünkü yasak olan çoğu şey anneyi şekerden kilodan korumak için yasak veya kısıtlı yoksa bebeğe zaten direk gitmiyor
AybukeA busden var zarari ama abartmadan içilebilir bence biraz:) gerci bn denedim, 5 buçuk aylık hamileyim bugun 4 5 yudum kola içtim alti üstü aşırı gaz yapti şişkinlik yaptı bana rahatsız etti, oyuzden bi daha içmeyecegim sanirim 😅
Dyguklc busden ben 2 3 ay falan baya sakindim herseyden ama sonra dayanamadim ara ara abartmadan herseyi yedim sonucta 9 ay ve insanjn cani cekiyo allahin izniyle bi sikinti olmadi
noktaninannesi Haftada bir koca bir bardak içiyorum. Hamilelikten önce günde 1 litreden fazla tüketirsim şu an yokluğu beni çok zorluyor 🤦🏻♀️ Ama şu ana kadar bebeğime bir zararı dokunmadı sanırım gelişimi normal yani
busden Dyguklc bende 3 ay falan öyleydi hiç birşey yemiyordum ve canımda çekmiyordu. şuanda hergün canım birşeyler çekiyor ve tutamıyorum kendimi 😊