babyme_ay Dilara8228 karbonatı nasıl içiyorsunuz hamilelerr içebiliyor muymuş drlar sakınca görmüyor mu
Dilara8228 babyme_ay Benim doktorum sorun yok dedi . Zaten paket paket içmiyoruz cay kaşığı ucu ile üstüne 1 bardak su ❣
Ddmbcglu babyme_ay gaviscon ama ıkı türlü var hamilelerin içebilenindense iç benim hamileden önceki pembeliydi kutusu çünkü hamileyken sadece yesil renk kutulu olanı verdi onu içiyorum
yagmurksk babyme_ay süt çok iyi geldi bana, günlerdir mide yanmasından uyuyamıyordum doktor şurup yazdı o da çok rahatlattı
Msydn6 babyme_ay ben maden suyu yoğurt ve dondurma ile rahatlıyordum valla 🤭😂 içimin yangınını soğutuyordu resmen dene istersen iyi geliyor
Ceyda1236 babyme_ay gaviscon şurup ya da rennie duo isimli şurup canım. Ikisi de mide yanmasına iyi gelir birini al
annebali12 babyme_ay boğazım üşümez şişmez dersen 1 çay bard soğuk suya 3 tatlı kaşık şekeri iyice karıştır hepsini iç. Hiiç bişeyin faydasını görmedim ben süt yoğurt fos derdimin dermanı bu tarif dene istersen.
angime Kimse ayva yazmamış gördüğüm kadarıyla, ayva yiyin arkadaşlar mideyi aşırı rahatlatıyor, benim diyetisyenim önermişti
Western Doktorunuza danışıp gaviscon likit yada rennie çiğneme tb gibi ilaçlar kullanabilirsiniz. Gebelik kategorileri B