Sumeyye1134 Selam anneler ben 34+4 de doktora gittim ve bebeğimin kilosu 1747 çıktı şimdi 35. Haftadayım burda kiloyla ilgili okuduğum yazılarda hep kilolar daha yüksek doktorum düşük kilosu diyor beslen büyüt diyor sadece. Bu kiloda olanlar var mı ya da noluyor bu kilolar da olunca bilgisi olan var mı
idilsmomi Ben de 2 hafta önce aynı durumu yaşadım. Doktor kilosu geriden geliyor deyince çok üzüldüm ama mantıklı düşününce geçiyor. Önemli olan sağlıklı olması zayıf ya da kilolu önemi yok. Ben hayatım boyunca en fazla 56 kilo olmuş bir insanım benim 3500 kilo bir çocuk doğurmam imkansız zaten. Eşim de zayıf. Genetik etkili bu durumda. Siz sağlıklı bir şekilde bebeğinizi besliyorsanız gerisini kafanıza takmayın hele buradaki anneleri hiç takmayın. Buradakilere kalsa herkes 4kilo çocuk doğuracak🙈
Sumeyye1134 idilsmomi evet herkesin kiloları yüksek yüksek burda ben de bi tedirgin oldum. Doktorum bi tosuncuk doğmaz ama en azından 2700 doğurcaz bu çocuğu dedi yemeye çalışıyorum bakalım nolucak
aysedmraslan Sumeyye1134 kahvaltınızda peynir yumurta avakado mutlaka tüketmeye çalışın. Ayrıca ara öğünlerde süt, ayran, kuru kayısı, üzüm meyve gibi şeyler tüketin ki bebeğiniz kilo alsın. Hemde sizin rezervlerinizi tüketmesin😇
Lokumcuk Günde iki bardak süt ceviz kaşar yogurt ıspanak. Protein tarzı seyler tüketirseniz bebege faydalı kilo alabilir.