Arkadaşlar selam. Covid-19 geçiriyorum. Semptomlarım çok hafif. Aslında 10 gün oldu ama hala pozitifim. Bunu öğrenince bugün stresten mi bilmem nefes darlığı yaşıyorum. 8 gündür kadın doğumcumun önerisiyle Coraspin kullanıyorum. Doktor bir arkadaşım Oksapar kullansan daha iyi, ikisinin etki alanları farklı dedi. Yarın kadın doğumcuma sorucam. Ama sizin tecrübeleriniz nasıl? Hangisini kullanıyorsunuz? Doktorunuz bu konuda bir şey söyledi mi?