Tuu66laaaayyy55 Merhaba ☀️ bıgun ikili tarama testimiz vardı yetmiş beş erkek dedi yirmibeslik bir olasılık kaldı hiç böyle söylenip de cinsiyetinin değiştiği annelerimiz oldu deneyimlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏🏼❤️😍
Melikeca Tuu66laaaayyy55 ikili taramada erkek gibi gorunuyo demişti doktorum ama 18. Haftada kız olduğunu öğrendik 😊😊
_Elifffffff_ Tuu66laaaayyy55 bana 12+6da %70 Erkek dedi değişmedi cnm doktorun tecrübeli ise değişmez tahmini
minikturta Tuu66laaaayyy55 heran herşey olabilir detaylıyi bekle bence bana doktor 14 de 16da 18 de 20 de hepsi de kız dedi ama ben yine de detaylıyi bekliyorum 🙂😘
Kimbilir38 Banada 17 haftada kiz dedi ben bile tedirginim yanildimiki acaba diye bi oglum var insallh buda kizdr hayirla saglikla versin rabbim insallh
Aynur-13 Melikeca bende de ikili tarama testinde erkeğe benziyor dedi bende detaylı ultrasonu bekliyorum netleşmesi için❤️🙈
Tuu66laaaayyy55 _Elifffffff_ 12+4 üz bizde doc doktorumuz yetmişbeş erkek ama yirmi beşlik bi yanılma payımız var dedi bilemedim 🤷♀️
_Elifffffff_ Tuu66laaaayyy55 o zman çokta emin olamamış demekki bizim doktorumuz direk cinsiyeti söyledi yüzdeyi ben istemistim🙂
Kubradeniz Tuu66laaaayyy55 Tuu66laaaayyy55 bana İkili taramada babasının kızı geliyor diye espri yaptı doktor.detaylı ultrasonda annesinin oğluymuş dedi beklemenizi öneririm 😀