Hirammm17363 Kizlar sezeryan oldum kızımda şimdi 3 aylık hamileyim 5 yıl aradan sonra sizce normal doğum olur mu bilgisi olan var mı
[silindi] Hirammm17363 ben yapanlar oldugunu biliyorum ama her doktor yanasmiyor buna diye biliyorum.
Minikasya Hirammm17363 Bugün çok yanıtladım bu soruyu. Arkadaşım ebe ve tavsiye etmedi bana. Benim 8 yıl ara oldu. Ama içte kanama olabiliyormuş ve kolay anlaşılmıyormuş sonra sezeryan yerinden kesip tedavi olmak gerekiyormuş. Risk alma dedi. Ben sezeryandan yanayım o yüzden
Mlk8 Hirammm17363 benim 2.yle arasında tam 8 yil olacak ama doktorum ic dikişlerin durumu nasıl goremedigimiz için onermiyorum ikinmayla patlayıp ameliyat yapmak zorunda kalabiliriz ama yine de sen bilirsin denemek istersen dedi ama ben riske atmicam yine sezeryan olmama inşallah
1PrensAnnesi Hirammm17363 doktorum deneyelim demişti aramız 3 sene olacaktı 2 doğumda fakat asla kabul etmedim bana göre değil normal doğum diye iyiki öyle olmuş sonradan normal yapan arkadaşım iç kanama yüzüne 1 hafta hastanede yattı ve sezaryen yerinden ameliyat oldu
Msydn6 Minikasya evet doktorum banada demişti bende ilk doğumum sezeryan 2 yıl oldu şimdi 2. Sezeryanım olacak doktorum 2 değil kaç yılda geçse senin sancı çekmemen gerek yoksa rahmin parçalanır dedi , normal doğum içinde sancı gerek mecbur o yüzden olmuyo
Msydn6 Minikasya evet ama yurtdışında çok yaygınlaşmış 1 yıl aradan 2 yıl aradan sonra normal doğum yaptıran doktorlar çok var 🤷🏻♀️🙄😒 henüz Türkiye de bu kadar yaygın değil tabi doğru hastane ve doğru hekimi bulmak lazım ama aradan baya bi sene geçmesi lazım sağlıklı olabilmesi için bence ama banada kalırsa deneyip risk almaya değmez ya