Knber Kızlar 20 haftalık gebeyim 2 gündür midem çok yanıyor sadece 2 saat uyuyabildim nolur bi çare 😭😭
esoeso Knber gaviscon surup yoksa sutle salatalkla olck sey degl onlr bı sure gecryr ama surup kesn cözm valla
Estur Knber bende de soğuk süt işe yaradı canım. Bir kaç gün önce senin gibiydim sabaha kadar yangından yatamadım sakız maden suyu denedim olmadı ama süt biraz daha iyi geldi gibi ama ilaçla devam etsen kesin çözüm
Gozdealpu Şekersiz sakız, maden suyu beni rahatlatırdı. Hatta Churchil dediğimiz maden suyu, limon ve tuz karışımı en iyisi benim için. Çiğneme tableti kullanan var ama ben hiç kullanmadım . Hamilelik önceside bende pek işe yaramazdı. Gaviscon şurup da faydalı kimileri için
Rumessa Süt iyi gelir diyorlar falan ama bende işe yaramadı. Mide koruyucu kullanmadığım gün, çok zor geçiyor😱
Sevda75 NaimeYilmaz mrb günde kac kere icebiliyosun gaviscon surubunu benimde bir haftadir asiri midem yaniyor ve günde bi kere surup iciyorum ama fayda etmiyor. Bana doktorum mecbur kalmadikca icme demisti
esoeso Sevda75 bnm doktrm sabah ogle aksam yatmdn once toplam 8 ölçek iç ddi valla artık surupla kanka gıbyz onsuz dolaşamym
Aycann Knber benimde mide yanmam çok kötüydü sıcak süt , yeşil elma bunları deneyebilirsiniz herkese farklı şeyler iyi geliyor . Umarım biran önce geçer.