Gul76 Arkadaslar bi sorum olucakti adalet bakanligina personel alimi yapildi ceza ve tevkifevleri asil olarak esim icin basvurduk kura ona cikmis esi yada tanidigi calisan varmi orda nasil bi is bilgisi olan varmi acaba
Basak41 Gul76 bende ceza infaz kurumunda çalışıyorum eşiniz hangi kadroya başvuru yaptıysa onda çalışır cezaevleri televizyondan göründüğü gibi yerler değil zorlukları da var tabiki her meslekte olduğu gibi ama özel sektörde asgari ücretle çalışmaktan iyidir
Fidoss Gul76 5 bine yakın bi maaş alıyor tabi suçlularla uğraşmak çok zor ama kolay işte maalesefki yok