eliffkrts Kızlar gebelikten öncede egzama gibi minik kızarıklarım olurdu krem sürerdim geçerdi ancak hamilelikte krem, ilaç kullanmıyorum bol nemlendiriyorum ancak sinek ısırığı gibi minik kızarıklar oluyor bu durumu yaşayan var mı öneriniz nedir?
Gulsahca__ eliffkrts benim de var aynı şekilde ve hamilelikte arttı bepantholün kortizon içermeyen kremini kullanıyorum
Mmalp eliffkrts bende de var daha doğrusu gün içinde elimi sürekli yıkıyorum temzilik takıntısı olunca ellerim daha da fena oldu gebelikten öncede olurdu şimdi ise çatlama ve bazen deride kanama oluyor krem vs sürüyorum nemleniyor ama bilemiyorum umarım gecer
Gulsahca__ eliffkrts benim azalma oldu ama benimki biraz fazla ve ellerimi deterjan ve sıcak su daha kötü yapıyor o sebeple kaşınıyor kaşıyınca da artıyor yani böyle bi döngü