happypregnant29 bambam_betty valla sen öyle deyince aklıma geldi en garip bulduğum isim garip ti üniversiteden bir arkadaşımın ismi çok şaşırmıştım bir tek onda duydum. Bide biri geçen post açmıştı şemse mi ne kayınvalidesinin ismi oda baya garip gelmişti
Tugba6336 happypregnant29 rahmetli baba annemin adı şemse y di.😞 Şems günes demek. Semşede sanırım teshipte ki güneş şekline verilen ad
Sulbiye bambam_betty Memiş dedemin adı 😂amcam oğluna kurdu bide çocuk 8 yaşında derken bi garip ya😂🤣🤣
Hemsireanne1 bambam_betty yosma ismini duymuştum Aksaray’da çok meşhur yaşlı teyzelerin adı yosma 😂😂 birde isimli hastane çıkışı görmüştüm internette bebeğin adı Azrail şeyhmus koymuşlardı😂
Mervee26 Hemsireanne1 azrail’i ben de gördüm Instagram’da 😂 hatta mesaj attım sayfaya ne isimler koyuyorlar çocuklarına diye 😂😂 Yosma’yı kötü anlamda kullanıyoruz ama güzel kadin demek
eebru- Bide ilk gorev yerim doğuydu orda bir öğrencimin adı perişan dı. Kiza seslenmek istemiyodum utaniyodum garip geliyodu 😂