Senayyalcin Bende aynı haftadayım. Benimde ilk gebeliğimde sadece göbek altlarım kasıklarım bacaklarım çatlamıştı göbeğimde bir tane çizik yoktu , bu ikinci gebeliğim bunda da göbeğim çatladı birazda fazla kilo aldım ilkine göre sanırım daha büyüdü karnım göbek üstünde 3 yerde çatlatlar olmuş harita gibi 🤷🏻♀️😒