Yeppudaa Arkadaşlar sizdede oluyormu .çok kötü oluyorum bacagimada vuruyor agrisi .acaba enfeksiyon mu kaptim ben ..
Yeppudaa Meyuemsel hastaneye gittiniz mi .idrar verdiniz mi idrar temizmi çıktı sizde. Ben enfeksiyon dan korkuyorum .
Yeppudaa Ylz-37 ilk gebeliğimde enfeksiyon yaşadım 38haftamda 2 cm acilmam oluştu enfeksiyon yüzünden .ilaçlar la geçti ..
Yeppudaa Nslhnkr sağol canım .ilk gebeliğimde doğuma yakın enfeksiyon geçirmiştim 2 cm acilmam vardı ilaçlarla enfeksiyon geçti .çok zordu .
Nslhnkr Yeppudaa acaba dedim çatı genişlediği için mi agrı yapıyor aynı agrı var bndede. Ama enfeksiyon diyorsanız tahlil verin bnce yarın ihmal etmeyin