Momy11 6+4 hamileyim ama az önce yiğenim oyun oynarken ayağıyla yanlışlıkla sol kasigima bi darbe alır gibi oldum ama şiddetli değildi çok korktum bisey olmuş mudur
mlkkk Momy11 daha çok yeni hamilesiniz bebeğiniz hissetmemiştir bile büyüdükçe de çok şiddetli olmadıkça veya düşmedikçe kesesi onu darbelere karşı korur
Leylaalin Momy11 Koruma zarı var zaten küçük henüz. Bi şey olmamıştır hamile olduğunu bilmeden ne işler yapan var içini ferah tuttu elinle bebeğini sev
Aytenbebek2 Momy11 insallah hiç bişey olmamıştır içinizi rahat tutun 🥰 bu arada aynıyız bende 6+4 haftalık gebeyim ♥️
Aytenbebek2 Momy11 evet duyduk canım ama çok kısa dinletti doktor daha çok küçük olduğu için.Siz daha duymadiysaniz sakın dert edinmeyin lütfen, bebekten bebeğe degisiyo keseyi bile 10. Haftada gören varmış düşünün