bdrmmgla Merhabalar benim 11 haftalikken ikizlerden birinin ense kalinligi 2.9 du ve kistik higroma konmuştu ama ben gobekden sivi almayi kabul etmdm suan 17+4 um sadce bagirsaklarinda parlaklik oldgunu soledi doktor bu sekilde olup ikisinide saglikla kucagina alan var mi
Btlsr Parlaklık sonradan geçebiliyo diye duydum, bi arkadaşımın bebeği içinde parlaklık var demişlerdi sonraki haftalarda geçmişti, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah