Tatlianne_ herşey psikoloji , beyinde bitiyor. Öncelikle bi sakin olun , pozitif kalmaya çalışın hep olumlu düşünün. Stres sütünüze de etki eder bebeğinize de . Rabbinize sığının dua edin her şeyde vardır bir hayır 🤲🏻 Benim eşim pozitif olmuştu sürekli yan yana olduğumuz halde bana geçmedi çok şükür. Öğrenir öğrenmez odaları ayırıp tedbirleri aldık bana bulaşmadan atlattık tedbirleri alın içiniz rahat olsun bir şey olmaz Allahın izniyle