199938 Şöyle düşünmeye çalışın; Var oluştan bu yana milyarlarca insan doğuruyor bunu yapabiliyor siz neden yapamayasınız? Bu kadar korkulacak veya kaçılacak bir olay olsaydı insanlar dört beş tane çocuk yapar mıydı tekrar sizce? Ve ayrıca eğer olursa anatomik olarak vucudunuz normal doğuma elvermiycek olursa kimse sizi zorlayıp bilerek acı çektirmiycek sezaryene alıcaklar zaten engel olursa herhangi bir durum. Ben sürekli kendime bunları hatırlatıyorum ve korkmuyorum işinize yarayabilir sizinde bazen mantıklı düşünmek duyguların önüne geçince işe yarıyor 😌