mlkkk Damlaranadagtekin dayanamadığım derecede ekşime olduğunda çok az yudumlayıp içiyorum bazen hiç bazen 2 3kez
Niisanannesii Damlaranadagtekin bende mide yanması hergun olmuyor olduğunda da bir yemek kaşığı içiyorum rahatlatıyor
meraklianne1 Damlaranadagtekin ben hap olanını içiyorum çiğnemeli çok güzel 😂😂😂 ne zaman yanarsa o zaman iç dedi doktor
Damlaranadagtekin Littlespy biz doktora sormadan eczaneden aldık eşim de sormamis soalsun size sormak istedim sağolun ben gaviskon şurup içerken dahada çok yanıyor midem bu inşallah daha iyi gelir
koala06 Damlaranadagtekin Doktorum miden ne zaman yanarsa ozaman iç dedi genelde gece yatmadan önce içiyorum
Umay05 Damlaranadagtekin mide yanmam çok oldugu zaman duruma göre bi tatlı kaşığı veya yemek kaşığı içiyorum çok iyi geliyor👍🏻