Nagis Kızlar belki herşeyi soruyosunuz diye saçma gelebilir ama dun hastaneden çıkış yaptık . özel de doğum yaptim. Neyse doğum için belge oluyor nüfusa kayıt için doğum bilgileri vs... Neyse eşim belgelere bi baktı kızınızı erkek diye kayıt yapmışlar hastanede. Onu düzelti . direk nufusa gitmiş artık herşey nüfusa kayıt olmuş eve bi geldi bu seferde erkeği düzeltirken sisteme bugün tarih geçmişler kayıtlara çocuk doğum tarihi geçmedi çok canım sıkıldı agldim hp hastaneyi şikayet etsem nereye etmm gerek
deletedmom43 Nagis 2 günden ne çıkar ki? Ağlayacak bir şey yok zannımca. Şikayet etsen de bir şey çıkmaz,emin ol. Yorulduğunla kalırsın. Çünkü tarihi 2 gün farklı yazmanın sana yada bebeğe zararı oldu mu? Hayır. Götürüsü oldu mu? Hayır. Şikayetin güme gider yani
NaimeYilmaz Nagis Bunlar her zaman sağlıkcının arkasında.. Siz elbette şikayet edın şansınızı deneyın. Sanırım bu saatten sonra mahkemeyle degıstırebılıorsunuz diye biliyorum .. Boşuna üzmeyin bunun için kendinizi Rabbim başka dert vermesın ilerde anı işte hep bunlar 😊🌸
Nagis deletedmom43 canım zarar yada ziyan deyl neden dikkatsizlik var ndenn kayıtlarda erkek geçiyor .tarih yanlışlığı var. Dikkatsizlik sağlık kuruluşu sonucta canini emant ediyosun ya yanlış iğne yada yanlış tedavi uygulasalar bunun dönüşüde yok
deletedmom43 Nagis Haklısın senin için önemli olabilir ama gerçekten bir sonuç alamazsın. Sana yazdığım şeyleri ordan da duyarsın🙄
Sema99 Nagis ben ikinci gebeliğimde direk Doğuma gidiyorum ve Doğumdan çıkıyorum hastane benm kimliğimi kaybediyor hastanede kimliğim kaybolmuştu bnm bebek Doğuma geldiği için hemen Doğum haneye alınca kimliğimi onlar aldı içerde ama sonradan kaybettiler direk sağlık bakanlığını Aradım şikayette bulundum tabi aradan 1.5 sene geçti şimdi üçüncü gebeliğim benim