ekimannesi3 Demir50 inşallah hayırlı bir haber alırsınız ben de yaşıyorum şu süreçte nasıl bir his olduğunu çok iyi biliyorum.
Cicilibicili Demir50 hemen doktora gitmelisin canım yarını bekleme. Kanama alanı falan oluştuysa çünkü progestan falan başlatabilir vakit kaybetme
Hahahh12 Demir50 canım bence yarını da bekleme ne olur ne olmaz acile git yine sen bilirsin ilaç verirler
Mondlicht Demir50 bence hemen doktora gitmelisiniz ben bebeğimin hareketlerini kıpır kıpır hissettiğim halde hemen koştum hastaneye durumu öğrenmek için