Egeymen bende salı yada carsamba gunu dogum yapicam normalde 36 haftaligim ama ultrason olcumlerinde bebegim 30 haftalik olarak cikiyor kilosu gelisim geriligi var kilo alamiyor ama olgunlasıyor dedi doktorum o yüzden 37 yi de doldurup dogum yapalim dedi şuan 1570 gram insAllah sag saglim kucagima alirim 🤲